flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Рекомендації щодо правил поведінки відповідальних осіб з маломобільними групами населення

              Рекомендації щодо правил поведінки відповідальних осіб з

                            маломобільними групами населення

 

      Матеріал використаний з розділу «Етика спілкування» Всеукраїнського громадського об’єднання «Національна асамблея  людей з інвалідністю України»

       Люди з інвалідністю є споживачами таких самих послуг, як і люди без інвалідності. Розуміння того, чого саме хоче споживач, вимагає зосередження уваги на людині, а не на її інвалідності. Перше й найголовніше необхідно побачити людину. Потреби людини можуть бути різними, Ваш підхід до задоволення потреб повинен залишатися однаковим для всіх.

Етика спілкування

З питань, що стосуються людини з інвалідністю, важливо завжди пам'ятати, що потрібно звертатись безпосередньо до цієї людини, а не до супроводжуючої її особи.

 

Етика спілкування та допомога людині з інвалідністю

НАЙГОЛОВНІШЕ: не стороніться людей з інвалідністю. Якщо Ви готові вести себе з ними з повагою й розумінням, вони не образяться, якщо Ви помилитесь.

 

Рекомендації із супроводу та взаємодії з людиною з інвалідністю

Загальні положення

 

Людина з порушенням зору, або незряча людина

 

Особи, які користуються кріслом колісним

 

Особи з порушеннями слуху, або глуха людина

 

Особи з затримкою розумового розвитку

      Пам’ятайте, що деякі люди з затримкою розумового розвитку віддають перевагу дотриманню певних правил чи порядку.